2023 r.

ZP.261.24.2023 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych, środków czystości i materiałów eksploatacyjnych do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie w 2024 roku

Zapytanie ofertowe z załącznikami (pdf)
Załącznik nr 1 - formularz oferty w wersji edytowalnej (docx)
Załącznik nr 2 w wersji edytowalnej (docx)
Załącznik nr 3 w wersji edytowalnej (docx)
Załącznik nr 4 w wersji edytowalnej (docx)
Załącznik nr 5 w wersji edytowalnej (docx)

Termin i miejsce składania ofert: do 05.01.2024 r. godz. 10:00 do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.23.2023 zapytanie ofertowe  wykonanie usługi przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków dla klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie w 2024 roku

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w formacie
Załączniki w formie edytowalnej

Termin i miejsce składania ofert: do 21.12.2023 r. godz. 12:00  siedzibie Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.22.2023 zapytanie ofertowe na wykonanie usługi przygotowywania i dostarczania posiłków (usługa cateringowa) dla domowników Dziennego Domu Senior+ w Sianowie w 2024 roku

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w formacie
Załączniki w formie edytowalnej

Termin i miejsce składania ofert: do 21.12.2023 r. godz. 9:00  siedzibie Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.21.2023 zapytanie ofertowe na wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń i budynków należących do MGOPS Sianów w 2024 roku

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w formacie
Załączniki w formie edytowalnej

Termin i miejsce składania ofert: do 20.12.2023 r. godz. 8:00  siedzibie Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.20.2023 Dowóz osób niepełnosprawnych - dzieci do placówek oświatowych

Ogłoszenie o zamówieniu
SWZ z załącznikami
Formularz oferty - zał. nr 1 w wersji edytowalnej
Oświadczenia - załączniki nr 2-4 w wersji edytowalnej

 

Termin składania ofert: 2023-12-01 10:00
Miejsce składania ofert:platforma e-Zamówienia:  https://ezamowienia.gov.pl/pl/
identyfikator postępowania: ocds-148610-916b8579-89db-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

 

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Czytaj TUTAJ

 

Odpowiedzi na pytania wykonawców

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o kwocie

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania - zawarte umowy

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy części I

Czytaj TUTAJ


Ogłoszenie o wykonaniu umowy części II

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.19.2023 Zapytanie ofertowe - Dostawa artykułów spożywczych w ramach programu „Korpus Wsparcia Seniorów”
Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w wersji edytowalnej


Termin i miejsce składania ofert: do dnia 06.11.2023 r. godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: MGOPS w Sianowie ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadominie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.18.2023 Wykonanie usługi projektowej –opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (w skrócie PFU) dla zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla rozbudowy budynku przy ul. Słowackiego 3A o dodatkowy segment przeznaczony na pomieszczenia biurowe.

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.17.2023 Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia

 

SWZ z załącznikami

Załącznik nr 1 - formularz oferty

Załączniki 2-4

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania - zawarte umowy

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 1

Czytaj TUTAJ

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 2

Czytaj TUTAJ

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 3

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.16.2023 Usługi projektowe dotyczące utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Sierakowie Sławieńskim

 

SWZ (pdf)
Załącznik 1 wizualizacja oferty - nie wypełniać! pdf
Załączniki 2-6 wersja pdf
Załącznik 7 PFU
Załącznik nr 2 wersja edytowalna
Załącznik nr 3 wersja edytowalna
Załącznik nr 4 wersja edytowalna
Załącznik nr 6 wersja edytowalna
Ogłoszenie o zamówieniu BZP

 

Termin składania ofert: 2023-06-05 09:00
Miejsce składania ofert:platforma e-Zamówienia:  https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zadania

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o zmianie umowy

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o zmianie umowy

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.15.2023 Zapytanie ofertowe na organizację i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu „Dzieciak” i ich opiekunów w okresie czerwiec - sierpień 2023 r.

 

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki 2-4 wersja edytowalna
Ogłoszenie baza konkurencyjności

 

Miejsce i termin składania ofert: za pośrednictwem portalu Baza konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159618 lub do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3 w terminie do 31.05.2023 r. godz. 9:00

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.14.2023 Dostawa autobusu 16 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim
SWZ z załącznikami

 

SWZ z załącznikami
Załączniki 1a-6 wersja
Załącznik 1a wersja edytowalna
Załącznik 2a wersja edytowalna
Załącznik 2b wersja edytowalna
Załącznik 2c wersja edytowalna
Załącznik 4 wersja edytowalna
Ogłoszenie o zamówieniu BZP
Formularz oferty wzór

 

Termin składania ofert: 2023-05-31 10:00
Miejsce składania ofert:platforma e-Zamówienia:  https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

Pytania i odpowiedzi do SWZ

Czytaj TUTAJ

 

Pytania i odpowiedzi do SWZ z dnia 29.05.2023 r. 

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania.

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.13.2023 Zapytanie ofertowe - Modernizacja dachu w Dziennym Domu "Senior+"

 

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załącznik nr 1 wersja edytowalna
Załącznik nr 2 przedmiar robót
Załącznik nr 3 wersja edytowalna

 

Termin i miejsce składania ofert: do siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3 do 28.04.2023 r. godz. 10:00

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. „Modernizacja dachu w Dziennym Domu „Senior+” w Sianowie”

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.12.2023 Dostawa autobusu 16 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim

 

SWZ z załącznikami
Załącznik nr 1 - wizualizacja formularza oferty
Załączniki 1a-6 wersja pdf
Załącznik 1a wersja edytowalna
Załącznik 2a wersja edytowalna
Załącznik 2b wersja edytowalna
Załącznik 2c wersja edytowalna
Załącznik 4 wersja edytowalna
Ogłoszenie o zamówieniu BZP

 

Termin składania ofert: 2023-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

Informacja o kwocie 

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o unieważnieniu

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.11.2023 Dostawa autobusu 16 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim

 

SWZ z załącznikami (pdf)
Załączniki 1a-6 wersja pdf (pdf)
Załącznik 1a wersja edytowalna (docx)
Załącznik 2a wersja edytowalna (docx)
Załącznik 2b wersja edytowalna (docx)
Załącznik 2c wersja edytowalna (docx)
Załącznik 4 wersja edytowalna (docx)
Ogłoszenie o zamówieniu BZP (pdf)
Formularz oferty

 

Termin składania ofert: 2023-04-03 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o unieważnieniu

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.10.2023 Likwidacja barier architektonicznych w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Pokonać bariery”

SWZ (pdf)
Wizualizacja formularza ofertowego wersja 1 (pdf)
Załączniki wersja pdf (pdf)
Załączniki wersja edytowalna (docx)
Dokumentacja projektowa (7zip)
Ogłoszenie o zamówieniu BZP (pdf)

Zmiana SWZ (pdf)

 

Miejsce i termin składania ofert: do 03.04.2023r. godz. 9:00 na platformie e-Zamówienia: www.ezamowienia.gov.pl

 

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 3

Czytaj TUTAJ

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 5

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o zmianie umowy cz. 4

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 4

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 2

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 6

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy cz. 1

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.9.2023 Zakup wyposażenia wypożyczalni

SWZ (pdf)
Załączniki 1,1a,2,3,4,5,6 wersja pdf (zip)
Załączniki 1a,2,3,4 wersja edytowalna (zip)
Ogłoszenie o zamówieniu BZP (pdf)

Termin i miejsce składania ofert: do 27.03.2023r. godz. 10:00 za pośrednictwem platformy e-Zamówienia www.ezamowienia.gov.pl

 

Pytania i odpowiedzi do SWZ

Czytaj TUTAJ

 

Odpowiedzi do SWZ - aktualizacja 24.03.2023

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o kwocie

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Informacja o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.8.2023 Zapytanie ofertowe - zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Węgorzewie Koszalińskim w ramach projektu „Dzieciak”

Zapytanie ofertowe z załącznikami (pdf)

Załączniki 1,2,4 w wersji edytowalnej (docx)

Załącznik 1a wersja edytowalna (docx)

Załącznik 1b wersja edytowalna (docx)

Załącznik 1c wersja edytowalna (docx)

Załącznik 1d wersja edytowalna  (docx)

Plan zabudowy kuchennej (pdf)

Ogłoszenie baza konkurencyjności (pdf)

 

Termin i miejsce składania ofert: do dnia 20.03.2023 r. godz. 9:00 do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3 lub za pośrednictwem portalu Baza konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/148743

 

Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 14.03.2023 

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.7.2023 Likwidacja barier architektonicznych w miejscu zamieszkania w ramach projektu „Pokonać bariery”

SWZ z załącznikami (pdf)

Załącznik nr 1 do SWZ - wizualizacja (pdf)

Załączniki 2,3,4,6,7 wersja pdf (pdf)

Załączniki 2,3,4,6,7 wersja edytowalna (docx)

Ogłoszenie o zamówieniu BZP (pdf)

Dokumentacja projektowa (zip)

 

Termin i miejsce składania ofert: oferty należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w terminie do 16.03.2023r. godz. 9:00

 

Informacja o kwocie 

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o unieważnieniu (pdf)

Czytaj TUTAJ


Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie (pdf)

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.6.2023 zapytanie ofertowe na organizację i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjnego do Rodzinnego Parku Rozrywki Pomerania Fun Park dla uczestników projektu „Dzieciak” i ich opiekunów w okresie ferii zimowych w 2023 r.

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w wersji edytowalnej
Ogłoszenie Baza konkurencyjności

Termin i miejsce składania ofert: do dnia 10.02.2023 r. godz. 09:00 elektronicznie za pośrednictwem platformy "Baza konkurencyjności" https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/144975 lub do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.5.2023 zapytanie ofertowe - Dostawa środków przemysłowych i higienicznych w ramach projektu „Pokonać bariery”

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w wersji edytowalnej
Ogłoszenie baza konkurencyjności

Miejsce i termin składania ofert: do dnia 03.02.2023 r. godz. 11:00 elektronicznie za pośrednictwem platformy "Baza konkurencyjności" https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143927 lub do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.4.2023 Zapytanie ofertowe na organizację i przeprowadzenie wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu „Dzieciak” i ich opiekunów w okresie ferii zimowych w 2023 r.

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki w wersji edytowalnej
Ogłoszenie baza konkurencyjności

Miejsce i termin składania ofert: do dnia 27.01.2023 r. godz. 12:00 elektronicznie za pośrednictwem platformy "Baza konkurencyjności" https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/143223 lub do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.3.2023 ZAPYTANIE OFERTOWE zakup i dostawa wyposażenia do placówki wsparcia dziennego w Sianowie w ramach projektu „Dzieciak”

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załączniki 1,2,4 w wersji edytowalnej
Załącznik 1a dot. części 1 w wersji edytowalnej
Załącznik 1b dot. części 2 w wersji edytowalnej
Załącznik 1c dot. części 3 w wersji edytowalnej
Załącznik 1d dot. części 4 w wersji edytowalnej
Ogłoszenie baza konkurencyjności

Miejsce i termin składania ofert: za pośrednictwem platformy Baza konkurencyjności link: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/142113  lub do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3 w terminie do 27.01.2023 r godz. 09:00.

 

Odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 16.01.2023

Czytaj TUTAJ

 

Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dn. 18.01.2023 r.

Czytaj TUTAJ

 

Odpowiedzi  z dnia 24.01.2023 r. na pytania Wykonawców

Czytaj TUTAJ

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Zmiana rozstrzygnięcia w części 2

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.2.2023 „Dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci do placówek oświatowych i ośrodków wsparcia”

SWZ
Załączniki w wersji edytowalnej
Ogłoszenie o zamówieniu BZP

 

 

Zmiana SWZ - omyłka pisarska

 

Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

Zobacz TUTAJ



Miejsce i termin składania ofert: do 13.01.2023r. godz. 9:00 za pośrednictwem platformy e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania BZP

Czytaj TUTAJ

 


 

ZP.261.1.2023 Zapytanie ofertowe - sukcesywna dostawa artykułów biurowych, środków czystości i materiałów eksploatacyjnych do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sianowie w 2023 roku

Zapytanie ofertowe z załącznikami
Załącznik nr 2 wersja edytowalna
Załącznik nr 3 wersja edytowalna
Załącznik nr 4 wersja edytowalna

Miejsce i termin składania ofert: do siedziby Zamawiającego ul. Słowackiego 3a, 76-004 Sianów pok. nr 3 do dnia 11.01.2023. godz. 12:00

 

Informacja z otwarcia ofert

Czytaj TUTAJ

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Czytaj TUTAJ

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 marca 2023 12:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Gierowski
Ilość wyświetleń: 1482
18 lipca 2024 07:20 (Tomasz Gierowski ) - Zmiana treści zakładki.
17 stycznia 2024 11:56 (Tomasz Gierowski ) - Zmiana treści zakładki.
17 stycznia 2024 11:48 (Tomasz Gierowski ) - Zmiana treści zakładki.